Standaryzacja warsztatów należących do sieci

Wizualizacja Graficzna

STANDARYZACJA – OBSŁUGA

I

– Wydzielone biuro obsługi klienta wyposażone w minimum dwa miejsca siedzące dla klientów zlecających usługę.

– Oznaczone miejsca parkingowe dla klientów (min. Dwa).

– Czystość i porządek wokół serwisu, Biura Obsługi Klienta (BOK) i hali napraw.

– Toaleta dla klientów.

– Dbałość o własność klienta (stosowanie osłon warsztatowych na siedzenia, kierownicę

II

– Utrzymanie założeń części pierwszej.

– Aktywna sprzedaż pracownika BOK.

III

– Ogólnopolska gwarancja na naprawy w Sieci ATS-u.

– Ogólnopolski program obsługi flot.

– Usługa DOOR TO DOOR.

STANDARYZACJA – MECHANIKA

I

– Montaż instalacji LPG

– Przeglądy okresowe instalacji gazowych

– Naprawy bieżące instalacji gazowych.

II

– Naprawy układów (hamulcowych, wydechowych, paliwowych, zapłonowych,

napędowych, rozrządu itp.)

– Regulacja luzów zaworowych standard.

– Naprawa elementów zawieszenia (amortyzatory, wahacze, końcówki drążków itp.)

– Wymiany płynów hamulcowych, chłodniczych.

– Podstawowy serwis klimatyzacji.

– Montaż haków holowniczych.

– Usługa sprawdzenia auta przed zakupem.

– Nieskomplikowane naprawy oświetlenia, układu komfortu, inspekcje, adaptacje,

sondy lambda, czujniki parkowania, światła jazdy dziennej, itp.

III

– Realizacja zagadnień z II i III części.

– Przeglądy okresowe zgodnie z dokumentacją producenta.

– Czyszczenie układów wtrysku paliwa PB, ON i LPG.

– Regulacja luzów zaworowych płytkowych.

– Umowy z innymi wyspecjalizowanymi serwisami w zakresie geometrii kół, regeneracji TURBO, szlifierni itp.

– Inne usługi dodatkowe związane z potrzebami klientów serwisu.